(067) 351-49-62
(050) 718-70-60
Viber - 067-351-49-62
v0673514962@gmail.com
0673514962@ukr.net

Нова пошта. Терміни зберігання відправлень

          Це ВАЖЛИВО !    Де-які правила зберігання та отримання Ваших замовлень у відділеннях Нової пошти.

Перед відправленням замовлення стан товару оглядається і перевіряється на цілісність і справність.

Ми цінуємо Ваш час тому всі замовлення відправляємо відразу після його підтвердження і оформлення. Доставка замовлених покупцями товарів здійснюється перевізником Нова пошта у відділення НП по всій країні. Ви можете отримати та оплатити замовлений Вами товар у відділенні Нової пошти у зручний для Вас час.

Умови доставки Новою поштою.

Доставка здійснюється у всі міста України. В момент відправки, кожному замовленню присвоюється номер. За номером можна відстежувати доставку відправлення на сайті Нової пошти. Ми негайно вишлем СМС-повідомлення з номером декларації Вашого замовлення. Отримати відправлення можна у тому відділенні Нової пошти, номер якого вказаний у відправленні. СМС-повідомлення про доставку відправлення прийде на Ваш телефон. Якщо повідомлення вам не надійшло, то через 3 дні відвідайте відділення Нової пошти самостійно. Більш за все, ваше замовлення вже очікує Вас у відділенні пошти. Для отримання відправлення візьміть із собою паспорт. Термін зберігання відправлення у поштовому відділенні складає 5 днів з моменту поступлення. Просимо Вас своєчасно отримати доставлене відправлення. На протяжении 5 рабочих дней отделения (кроме воскресения, нерабочих и праздничных дней), с учетом дня прибытия отправления на склад ПОЛУЧАТЕЛЯ. Стоимость услуги включено к основной услуге и надается она автоматически без специального дополнительного заказа. За хранение, начиная из 6-го рабочего дня (кроме воскресения, нерабочих и праздничных дней), насчитывается доплата. Стоимость ее зависит от срока хранения. Ознакомиться с тарифами: Услуга предусматривает хранение отправления на складе компании «Новаяпочта» 25 (двадцать пять) рабочих дней (кроме воскресения, нерабочих и праздничных дней) со дня поступления отправления в отделение ПОЛУЧАТЕЛЯ. Если же на протяжении 25 (двадцати пяти) рабочих дней (кроме воскресения, нерабочих и праздничных дней), но не меньше 30 календарных дней со дня дня поступления в отделение ПОЛУЧАТЕЛЯ посылка не была востребована ПОЛУЧАТЕЛЕМ или ее ОТПРАВИТЕЛЕМВ в компании «Новая почта», то такое отправление считается невостребованным, а атветственность компании перед ОТПРАВИТЕЛЕМ за хранение посылки прикращается. Компания «Новая почта» может розпорядиться таким отправлением по своему усмотрению.